sobota, 1 sierpnia 2015

Starszy, przystojny, dostojny - po prostu KARMEL.

"Co prawda wczoraj byłs sobota,ale ja przyjmowałem dzielnie w Przychodni. Godzin kilka przepracowałem, więc i się zmęczyłem. Jak zobaczyłem znajomą twarz, to szybko biegłem się witać. Wiecie co mówili o mnie właściciele takich ślicznych, zadbanych kotów?? Mówili,że 'jestem brzydki'. Ale moje opiekunki to tak się wściekły jak się o tym dowiedziały, że siwy dym!!! Miałem z moimi Paniami rozmowę. Mówiły tak: "Karmel! Czy Ty oszalałeś? Po 'kiego' diabła głupot słuchasz! Ile można Ci mówić, że jesteś każdego dnia bardziej przystojny? NO ILE? I jak się z nimi sprzeczać? - ja im wierzę. Jestem jedyny w swoim rodzaju - i znajdę dom!"











Karmel to koci staruszek. Brakuje mu zębów, sierść dopiero odrasta. Ale wierzymy, że na tym świecie jest osoba, która pokocha go takim jaki jest!


KONTAKT W SPRAWIE ADOPCJI:
782 341 515 / 782 241 515

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz